NJOFTIME PUNËSIMI

Jurist/e pranë Drejtorisë Juridike dhe Burimeve Njerëzore

 

  • Kërkesat e përgjithshme kualifikuese si më poshtë:
  1. Të jetë i diplomuar si Jurist;
  2. Të jetë i padënuar;
  3. Të jetë njohës i një gjuhe të huaj;
  4. Njohuri bazë të punës me kompjuter;
  5. Etik në komunikim;
  6. I përkushtuar dhe serioz në punë;
  7. Nuk përben problem edhe nëse nuk ka eksperiencë e përvojë pune, mjaft të ketë dëshirën për të punuar.
  • Informacion mbi përshkrimin e punës:
  1. Vlerësim, analizim të çështjeve me natyrë ligjore sipas rastit dhe brenda nivelit të specialistit;
  2. Përgatitje me shkrim të detyrave brenda nivelit të specialistit/juristit;
  3. Çdo detyrë që do ti ngarkohet në kuadër të funksionit për të cilin punësohet.
  • Dokumentacioni që duhet të depozitohet:
    1. CV me foto;
    2. Kopje e diplomës dhe listës së notave;
    3. Kopje e ID;
    4. Kopje të dëshmive për njohjen e gjuhës angleze dhe gjuhëve të tjera (nëse disponon);
    5. Kopje e certifikatave të ndryshme kualifikimi (nëse ka edhe si dëshmi për gjuhën e huaj).
  • Personat e interesuar janë të mirëpritur të përcjellin CV-në e tyre deri në datën 8 shtator 2024, përmes njërës prej mënyrave të mëposhtme:
  • Me postë, në adresën: Shoqëria e Sigurimit të Jetës SiCRED sh.a., Njësia Bashkiake Nr.5, Rr. “Brigada VIII”, Vila nr. 3/1, Tiranë
  • Me email: elama@sicred.com.al, contact@sicred.com.al
  • Online: sicred.com.al (Karriera)

 

*Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen.

Specialist/e Finance për Arkën dhe Pagesat

 

  • Kërkesat e përgjithshme kualifikuese si më poshtë:
  1. Të ketë mbaruar një nga degët e Fakultetit të Ekonomisë; preferohet Dega Financë;
  2. Të ketë eksperience pune në financë (përbën avantazh);
  3. Të zotërojë shumë mirë programet bazë kompjuterike, Excel i avancuar përbën avantazh;
  4. Të zotërojë programin Financa 5 apo program tjetër finance;
  5. Të zotërojë aftësi për të punuar në grup dhe aftësi të mira komunikimi;
  6. Të jetë disponibël për të punuar edhe jashtë orarit;
  7. Njohja në një nivel të përparuar e gjuhës angleze përbën avantazh.
  • Informacion mbi përshkrimin e punës:
  1. Ndjekja e likuiditeteve, arkëtimeve dhe pagesave të detyrimeve;
  2. Përgjegjëse për transfertat e vlerave monetare në bankë, online dhe në arkë dhe dokumentimi i tyre;
  3. Rakordimi dhe ndjekja e detyrimeve ndaj klientëve dhe furnitorëve në kontabilitet dhe Excel;
  4. Detyra të tjera në financë (me natyrë të përkohshme apo të përhershme).
  • Dokumentacioni që duhet të depozitohet:
    1. CV me foto;
    2. Kopje e diplomës dhe listës së notave;
    3. Kopje e ID;
    4. Kopje të dëshmive për njohjen e gjuhës angleze dhe gjuhëve të tjera (nëse disponon);
    5. Kopje e certifikatave të ndryshme kualifikimi.
  • Personat e interesuar janë të mirëpritur të përcjellin CV-në e tyre deri në datën 5 shtator 2024, përmes njërës prej mënyrave të mëposhtme:
  • Me postë, në adresën: Shoqëria e Sigurimit të Jetës SiCRED sh.a., Njësia Bashkiake Nr.5, Rr. “Brigada VIII”, Vila nr. 3/1, Tiranë
  • Me email: elama@sicred.com.al, contact@sicred.com.al
  • Online: sicred.com.al (Karriera)

 

*Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen.

APLIKO KËTU

Select from jobs available
First Name
Last Name
Email
City
Mobile phone no
Home phone no (Optional)
Address
Submit application docs (.zip)