NJOFTIME PUNËSIMI

Mjek

 

Shoqëria SiCRED sh.a., është pjesë e tregut të Sigurimit të Jetës që prej vitit 2003, duke ofruar për konsumatorin produkte të sigurimit të jetës, shëndetit, aksidenteve dhe jetës me elementë kursimi.

SiCRED i cilëson punonjësit e saj si elementin më të rëndësishëm të suksesit dhe arritjeve të deritanishme, ndaj kujdeset që të ofrojë kushte pune të favorshme dhe një ambient komod, ku mbizotëron fryma e bashkëpunimit.

SiCRED aktualisht kërkon të punësojë një mjek/e në pozicionin “Specialist/e Vlerësues/e Dëmesh Shëndetësore”.

Informacion mbi përshkrimin e punës:

  1. Analizon dokumentacionin mjekësor për çdo rast dëmi të reklamuar pranë Shoqërisë SiCRED sh.a.;
  2. Këshillon për përmirësimin e produkteve ekzistuese apo produkteve të nxjerra rishtazi të Shoqërisë SiCRED sh.a., duke argumentuar për aspektin mjekësor që gjykohet e arsyeshme për t’u përfshirë në çdo produkt;
  3. Jep opinion mjekësor për tematika të ndryshme mjekësore sipas nevojës së veprimtarisë së Drejtorisë Juridike dhe Shoqërisë SiCRED sh.a.;
  4. Etj.

Kërkesat e përgjithshme kualifikuese:

  1. Të ketë mbaruar studimet e larta pranë Fakultetit të Mjekësisë;
  2. Të ketë eksperiencë mbi 5 vjeçare në marrëdhënie pune;
  3. Të ketë njohuri shumë të mira të programeve bazë kompjuterike (Word dhe Excel);
  4. Të ketë njohuri shumë të mira të gjuhës angleze. Përbën avantazh njohja e një gjuhe të dytë si italisht, gjermanisht, frëngjisht;
  5. Të ketë aftësi shumë të mira komunikuese, aftësi të mira ndërvepruese dhe të punës në grup;
  6. Të ketë aftësi në menaxhimin e stresit dhe të ngarkesës në punë;.
  7. Të jetë i përkushtuar.

Përse duhet të punoni pranë SiCRED?

Paketë konkurruese përfitimesh për punonjësit:

  1. Sigurim privat jete
  2. Sigurim privat shëndeti
  3. Sigurim privat jete me kursim
  4. Fond privat pensioni
  5. Një udhëtim stafi në vit
  6. Mundësi trajnimi

Informacion mbi pozicionin e punës:

Lloji i punës – Kohë e plotë
Orari – 08:00-17:00
Vendndodhja – Zyrat Qendrore SiCRED, Tiranë

Dokumentacioni që duhet të depozitohet:

  1. CV me foto;
  2. Kopje e diplomës dhe listës së notave;
  3. Kopje e ID;
  4. Kopje të dëshmive për njohjen e gjuhës angleze dhe gjuhëve të tjera (nëse disponon);
  5. Kopje të certifikatave të ndryshme të kualifikimit.

 

Personat e interesuar janë të mirëpritur të përcjellin CV-në e tyre deri në datën 14 prill 2025, përmes njërës prej mënyrave të mëposhtme:

  1. Me postë, në adresën: Shoqëria e Sigurimit të Jetës SiCRED sh.a., Njësia Bashkiake Nr.5, Rr. “Brigada VIII”, Vila Nr. 3/1, Tiranë
  2. Me email: vbodo@sicred.com.al, elama@sicred.com.al, contact@sicred.com.al
  3. Online: https://sicred.com.al/karriera/

*Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen.

Ekonomist/e

 

Shoqëria SiCRED sh.a., është pjesë e tregut të Sigurimit të Jetës që prej vitit 2003, duke ofruar për konsumatorin produkte të sigurimit të jetës, shëndetit, aksidenteve dhe jetës me elementë kursimi.

SiCRED i cilëson punonjësit e saj si elementin më të rëndësishëm të suksesit dhe arritjeve të deritanishme, ndaj kujdeset që të ofrojë kushte pune të favorshme dhe një ambient komod, ku mbizotëron fryma e bashkëpunimit.

SiCRED aktualisht kërkon të punësojë një ekonomist/e në pozicionin “Specialist i Marrjes në Sigurim dhe Shitjes” pranë Drejtorisë së Shitjeve.

Kërkesat e përgjithshme kualifikuese:

1. Preferohet të ketë mbaruar studimet e larta në njërën nga degët e Fakultetit të Ekonomisë;
2. Të ketë njohuri rreth parimeve dhe metodave për të demonstruar, promovuar dhe shitur produkte;
3. Të jetë i gatshëm për të promovuar produktet e shoqërisë pranë klientëve;
4. Të ketë aftësi shumë të mira analitike, komunikimi dhe shprehëse;
5. Të jetë i orientuar drejt shërbimit ndaj klientit dhe arritjes së objektivave;
6. Të jetë person energjik, pozitiv dhe i motivuar;
7. Të ketë njohuri të mira të programeve bazë kompjuterike (Microsoft Excel dhe Word);
8. Të jetë i përkushtuar dhe i aftë të përballojë ngarkesën në punë;
9. Preferohet të ketë deri në 2 vite eksperiencë pune;
10. Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze.

Informacion mbi përshkrimin e punës:

1. Menaxhon në mënyrë profesionale klientët ekzistues duke i ofruar produktet e nevojshme sipas specifikave të tyre;
2. Identifikon klientë të rinj dhe prezanton produktet e kompanisë;
3. Negocion dhe mbyll shitjen duke arritur marrëveshje me klientin;
4. Bashkëpunon me anëtarët e tjerë të ekipit të shitjes duke ndjekur proceset e punës deri në finalizimin e punës
5. Përgatit dhe përditëson databazën e shitjeve;
6. Etj.

Përse duhet të punon pranë SiCRED?
Paketë konkurruese përfitimesh për punonjësit:

1. Sigurim privat jete
2. Sigurim privat shëndeti
3. Sigurim privat jete me kursim
4. Fond privat pensioni
5. Një udhëtim stafi në vit
6. Mundësi trajnimi

Informacion mbi pozicionin e punës:

Lloji i punës – Kohë e plotë
Orari – 08:00-17:00
Vendndodhja – Zyrat Qendrore SiCRED, Tiranë

Dokumentacioni që duhet të depozitohet:

1. CV me foto;
2. Kopje e diplomës dhe listës së notave;
3. Kopje e ID;
4. Kopje të dëshmive për njohjen e gjuhës angleze dhe gjuhëve të tjera (nëse disponon);
5. Kopje e certifikatave të ndryshme kualifikimi.

 

Personat e interesuar janë të mirëpritur të përcjellin CV-në e tyre deri në datën 15 prill 2025, përmes njërës prej mënyrave të mëposhtme:

· Me postë, në adresën: Shoqëria e Sigurimit të Jetës SiCRED sh.a., Njësia Bashkiake Nr.5, Rr. “Brigada VIII”, Vila nr. 3/1, Tiranë
· Me email: elama@sicred.com.al, contact@sicred.com.al

*Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen.

APLIKO KËTU