NJOFTIME PUNËSIMI

Specialist Shitjesh

 

Shoqëria SiCRED sh.a., është pjesë e tregut të Sigurimit të Jetës që prej vitit 2003, duke ofruar për konsumatorin produkte të sigurimit të jetës, shëndetit, aksidenteve dhe jetës me elementë kursimi.

SiCRED i cilëson punonjësit e saj si elementin më të rëndësishëm të suksesit dhe arritjeve të deritanishme, ndaj kujdeset që të ofrojë kushte pune të favorshme dhe një ambient komod, ku mbizotëron fryma e bashkëpunimit.

SiCRED aktualisht kërkon t’i shtojë ekipit të saj një “Specialist të Marrjes në Sigurim dhe Shitjeve” pranë Drejtorisë së Shitjeve, në Zyrat Qendrore.

Kërkesat e përgjithshme kualifikuese:

1. Preferohet të ketë mbaruar studimet e larta në njërën nga degët e Fakultetit të Ekonomisë;
2. Të ketë njohuri rreth parimeve dhe metodave për të demonstruar, promovuar dhe shitur produkte;
3. Të jetë i gatshëm për të punuar në terren duke promovuar produktet e shoqërisë pranë klientëve;
4. Të ketë aftësi shumë të mira analitike, komunikimi dhe shprehëse;
5. Të jetë i orientuar drejt shërbimit ndaj klientit dhe arritjes së objektivave;
6. Të jetë person energjik, pozitiv dhe i motivuar;
7. Të ketë njohuri të mira të programeve bazë kompjuterike (Microsoft Excel dhe Word);
8. Të jetë i përkushtuar dhe i aftë të përballojë ngarkesën në punë;
9. Preferohet të ketë deri në 2 vite eksperiencë pune;
10. Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze.

Informacion mbi përshkrimin e punës:

1. Menaxhon në mënyrë profesionale klientët ekzistues duke i ofruar produktet e nevojshme sipas specifikave të tyre;
2. Vendos kontakt në terren me klientë të rinj dhe prezanton produktet e kompanisë;
3. Negocion dhe mbyll shitjen duke arritur marrëveshje me klientin;
4. Bashkëpunon me anëtarët e tjerë të ekipit të shitjes duke ndjekur proceset e punës deri në finalizimin e punës
5. Përgatit dhe përditëson databazën e shitjeve;
6. Etj.

Përse duhet të punon pranë SiCRED?
Paketë konkurruese përfitimesh për punonjësit:

1. Sigurim privat jete
2. Sigurim privat shëndeti
3. Sigurim privat jete me kursim
4. Fond privat pensioni
5. Një udhëtim stafi në vit
6. Mundësi trajnimi

Informacion mbi pozicionin e punës:

Lloji i punës – Kohë e plotë
Orari – 08:00-17:00
Vendndodhja – Zyrat Qendrore SiCRED, Tiranë

Dokumentacioni që duhet të depozitohet:

1. CV me foto;
2. Kopje e diplomës dhe listës së notave;
3. Kopje e ID;
4. Kopje të dëshmive për njohjen e gjuhës angleze dhe gjuhëve të tjera (nëse disponon);
5. Kopje e certifikatave të ndryshme kualifikimi.

 

Personat e interesuar janë të mirëpritur të përcjellin CV-në e tyre deri në datën 22 prill 2025, përmes njërës prej mënyrave të mëposhtme:

· Me postë, në adresën: Shoqëria e Sigurimit të Jetës SiCRED sh.a., Njësia Bashkiake Nr.5, Rr. “Brigada VIII”, Vila nr. 3/1, Tiranë
· Me email: elama@sicred.com.al, contact@sicred.com.al

*Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen.

APLIKO KËTU