NJOFTIME PUNËSIMI
Specialist/e i Marrjes në Sigurim
SiCRED aktualisht kërkon të punësojë një ekonomist/e në pozicionin “Specialist i Marrjes në Sigurim” pranë Drejtorisë së Shitjeve.
- Kërkesat e përgjithshme kualifikuese si më poshtë:
1. Të ketë mbaruar studimet e larta në njërën nga degët e Fakultetit të Ekonomisë;
2. Të ketë aftësi shumë të mira analitike dhe shprehëse;
3. Të ketë njohuri shumë të mira të programeve bazë kompjuterike (Word dhe Excel), kërkesë e domosdoshme për pozicionin;
4. Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze;
5. Të ketë aftësi shumë të mira komunikuese, aftësi të mira ndërvepruese dhe të punës në grup;
6. Të ketë aftësi në menaxhimin e stresit dhe të ngarkesës në punë;
7. Të jetë i përkushtuar.
- Informacion mbi përshkrimin e punës:
1. Promovimi, finalizimi dhe administrimi i kontratave të sigurimit për produktet e shoqërisë;
2. Përgatitja dhe përditësimi i database-ve të veçanta;
3. Përgatitja e dosjeve elektronike për produkte të veçanta;
4. Njohja e produkteve të shoqërisë, aftësia për t’i prezantuar ato te klientët potencialë;
5. Etj
- Dokumentacioni që duhet të depozitohet:
1. CV me foto;
2. Kopje e diplomës dhe listës së notave;
3. Kopje e ID;
4. Kopje të dëshmive për njohjen e gjuhës angleze dhe gjuhëve të tjera (nëse disponon);
5. Kopje e certifikatave të ndryshme kualifikimi.
Personat e interesuar janë të mirëpritur të përcjellin CV-në e tyre deri në datën 23 Dhjetor 2024, përmes njërës nga mënyrat e mëposhtme:
- Me postë, në adresën: Shoqëria e Sigurimit të Jetës SiCRED sh.a., Njësia Bashkiake Nr.5, Rr. “Brigada VIII”, Vila nr. 3/1, Tiranë
- Me email: [email protected], [email protected]
- Online: sicred.com.al/karriera/
*Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen.
Specialist i Administrimit të Rrjetit të Degëve
SiCRED aktualisht kërkon të punësojë një profesionist në pozicionin “Specialist i Administrimit të Rrjetit të Degëve” pranë Zyrave të saj Qendrore.
- Kërkesat e përgjithshme kualifikuese si më poshtë:
- Të ketë përfunduar arsimin e mesëm profesional me drejtim teknik ndërtimi dhe / ose ekonomik;
- Të ketë aftësi të mira analitike, aftësi të mira në përdorimin e kompjuterit;
- Të ketë aftësi shumë të mira komunikimi dhe shprehëse;
- Të jetë i përkushtuar dhe i aftë të përballojë ngarkesën në punë;
- Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze.
- I/E padënuar.
- Informacion mbi përshkrimin e punës:
- Ndjek procedurat e prokurimeve dhe ato logjistike;
- Ndjek kontratat në fuqi të shërbimeve te palëve te kontraktuara;
- Përgjegjës për mirëmbajtjen e aseteve dhe shërbimeve te zyrave në të gjithë degët e SiCRED sh.a.
- Etj.
- Dokumentacioni që duhet të depozitohet:
- CV me foto;
- Kopje e diplomës dhe listës së notave;
- Kopje e ID;
- Kopje të dëshmive për njohjen e gjuhës angleze dhe gjuhëve të tjera (nëse disponon);
- Kopje të certifikatave të ndryshme të kualifikimit (nëse ka).
Personat e interesuar janë të mirëpritur të përcjellin CV-në e tyre deri në datën 14 Shkurt 2025, përmes njërës prej mënyrave të mëposhtme:
- Me postë, në adresën: Shoqëria e Sigurimit të Jetës SiCRED sh.a., Njësia Bashkiake Nr.5, Rr. “Brigada VIII”, Vila nr. 3/1, Tiranë
- Me email: [email protected], [email protected]
- Online: sicred.com.al (Karriera)
*Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen.
APLIKO KËTU