NJOFTIME PUNËSIMI

Specialist/e i Marrjes në Sigurim

 

SiCRED aktualisht kërkon të punësojë një ekonomist/e në pozicionin “Specialist i Marrjes në Sigurim” pranë Drejtorisë së Shitjeve.

    •  Kërkesat e përgjithshme kualifikuese si më poshtë:
      1. Të ketë mbaruar studimet e larta në njërën nga degët e Fakultetit të Ekonomisë;
      2. Të ketë aftësi shumë të mira analitike dhe shprehëse;
      3. Të ketë njohuri shumë të mira të programeve bazë kompjuterike (Word dhe Excel), kërkesë e domosdoshme për pozicionin;
      4. Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze;
      5. Të ketë aftësi shumë të mira komunikuese, aftësi të mira ndërvepruese dhe të punës në grup;
      6. Të ketë aftësi në menaxhimin e stresit dhe të ngarkesës në punë;
      7. Të jetë i përkushtuar.
    • Informacion mbi përshkrimin e punës:
      1. Promovimi, finalizimi dhe administrimi i kontratave të sigurimit për produktet e shoqërisë;
      2. Përgatitja dhe përditësimi i database-ve të veçanta;
      3. Përgatitja e dosjeve elektronike për produkte të veçanta;
      4. Njohja e produkteve të shoqërisë, aftësia për t’i prezantuar ato te klientët potencialë;
      5. Etj
      • Dokumentacioni që duhet të depozitohet:
        1. CV me foto;
        2. Kopje e diplomës dhe listës së notave;
        3. Kopje e ID;
        4. Kopje të dëshmive për njohjen e gjuhës angleze dhe gjuhëve të tjera (nëse disponon);
        5. Kopje e certifikatave të ndryshme kualifikimi.

      Personat e interesuar janë të mirëpritur të përcjellin CV-në e tyre deri në datën 23 Dhjetor 2024, përmes njërës nga mënyrat e mëposhtme: 

      • Me postë, në adresën: Shoqëria e Sigurimit të Jetës SiCRED sh.a., Njësia Bashkiake Nr.5, Rr. “Brigada VIII”, Vila nr. 3/1, Tiranë
      • Me email: [email protected], [email protected]
      • Online: sicred.com.al/karriera/

      *Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen.

      Specialist i Administrimit të Rrjetit të Degëve

       

      SiCRED aktualisht kërkon të punësojë një profesionist në pozicionin “Specialist i Administrimit të Rrjetit të Degëve” pranë Zyrave të saj Qendrore.

      • Kërkesat e përgjithshme kualifikuese si më poshtë:
      1. Të ketë përfunduar arsimin e mesëm profesional me drejtim teknik ndërtimi dhe / ose ekonomik;
      2. Të ketë aftësi të mira analitike, aftësi të mira në përdorimin e kompjuterit;
      3. Të ketë aftësi shumë të mira komunikimi dhe shprehëse;
      4. Të jetë i përkushtuar dhe i aftë të përballojë ngarkesën në punë;
      5. Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze.
      6. I/E padënuar.
      • Informacion mbi përshkrimin e punës:
      1. Ndjek procedurat e prokurimeve dhe ato logjistike;
      2. Ndjek kontratat në fuqi të shërbimeve te palëve te kontraktuara;
      3. Përgjegjës për mirëmbajtjen e aseteve dhe shërbimeve te zyrave në të gjithë degët e SiCRED sh.a.
      4. Etj.
      • Dokumentacioni që duhet të depozitohet:
      1. CV me foto;
      2. Kopje e diplomës dhe listës së notave;
      3. Kopje e ID;
      4. Kopje të dëshmive për njohjen e gjuhës angleze dhe gjuhëve të tjera (nëse disponon);
      5. Kopje të certifikatave të ndryshme të kualifikimit (nëse ka).

      Personat e interesuar janë të mirëpritur të përcjellin CV-në e tyre deri në datën 14 Shkurt 2025, përmes njërës prej mënyrave të mëposhtme:

         

        *Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen.

        APLIKO KËTU

        Select from jobs available
        First Name
        Last Name
        Email
        City
        Mobile phone no
        Home phone no (Optional)
        Address
        Submit application docs (.zip)